9 juni

Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp sen torsdagsmorgon. Tränade på torsdagsmorgonen sen åkte jag till Västerås. Träffasde en kompis åt mat och shoppade. Senare mot kvällen åkte jag vidare till en annan kompis i Västerås. Hade det jätte mysigt där. Bra väder så vi satt uppe i vid gropen och pratade sent in på kvällen. Åkte hem tidigt på förmiddagen sen på fredgen. Åkte ut till sorf tidigt och fixade lite där. Red sedan ut med min ridgrupp och hoppade lite stockar och banken när vi kom tillbaka. Var jätte roligt och hästarna skötte sig. Hade mys kväll med min tjejer sen. Igår åkte jag med Franzetti och lite mer folk till Strömsholm. Blev hem heldag där. Gick jätte bra för Isabelle och Monte. Heby hamnade till slut på en femteplats i ponnyallsvenskan. Grattis till dom! Imorse åkte vi till Surahammar för att spela match. Åkte hem med en vinst 1-8. Ska slappa med lite mat och serier nu sen åkte till Västerås och kolla på Gustav som ska spela match. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: